Jeugd

Jeugdkamp 2019

Voor SV Odijk tennis is jeugd erg belangrijk. We organiseren allerlei activiteiten door het jaar heen. Tennis leer je het beste door wedstrijdjes te spelen. Maar vooral plezier in het spelletje staat hoog in het vaandel.

Jeugdnieuws

Het laatste nieuws over evenementen, wedstrijden en meer.

Tenniskids

Tenniskids is een systeem waar kinderen leren spelen met een bal die bij hun leeftijd past. Ook de grootte van de baan is aangepast op hun leeftijd. Bij SV Odijk spelen we met de kleuren rood, oranje en groen. Na groen is een kind helemaal klaar om met de bekende gele bal op een hele baan te tennissen. Het doel van Tenniskids is om kinderen zo snel mogelijk het spel te laten spelen.

Tenniskidscompetitie

Hoe leuk is het om meteen wedstrijdjes tegen je leeftijdgenoten te kunnen spelen! Ervaring is niet nodig.

Juniorencompetitie

De tenniscompetitie voor junioren.

Jeugdactiviteiten

Wat organiseert de club aan activiteiten en waar kun je allemaal aan meedoen?